Subject: FW: Perila tee (11311) - taotlus kiiruspiirangu kehtestamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 09:23:33 +0300

Saatja: Kaidi Jõesalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: esmaspäev, 19. mai 2025 16:16
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Perila tee (11311) - taotlus kiiruspiirangu kehtestamiseks

Tere!

Loodetavasti olen jõudnud oma teemadega lõpuks õige inimeseni : )

Nimelt on oleme korraldamas sel reedel, 23. mail metsaistutuspäeva
Harjumaal Härma külas. Paraku vajaksime luba autode parkimiseks Perila tee
(11311) äärde.  Siit ka küsimus, et kas oleks võimalik ka selle tee
ajutine sulgemine ürituse toimumise ajaks? Sellest sõltub, missuguse
skeemi Waymark meile koostama peaks, kas sulgemise või kiiruspiirangu
skeemi. Taotlus lisatud hetkel allkirjastamata kujul kirjale. Perila puhul
on meil probleemiks see, et istutusalad jäävad ühele poole teed ja
kogunemisala, kus peale istutust pakume ka suppi, teisele poole teed.
Seetõttu oleks ohutuse tagamiseks hea, kui õnnestuks ürituse toimumise
ajaks antud teelõik sulgeda.

Tagasisidet ootama jäädes

Kaidi Jõesalu

Kliendikanalite spetsialist

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5304 3504

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Kaidi Jõesalu
Sent: Monday, May 19, 2025 12:22 PM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Keava-Hõreda kõrvalmaantee (20120) taotlus kiiruspiirangu
kehtestamiseks

Tere!

Kuna Timmo Aleksandrov on puhkusel, edastan oma taotluse teile.

Ühtlasi vajan teilt nõu ka Harjumaal asuva Perila tee (11311) osas. Nimelt
kas on võimalik selle tee ajutine sulgemine ürituse toimumise ajaks?
Sellest sõltub, missuguse skeemi Waymark meile koostama peaks, kas
sulgemise või kiiruspiirangu skeemi. Taotlus lisatud hetkel
allkirjastamata kirjale. Perila puhul on meil probleemiks see, et
istutusalad jäävad ühele poole teed ja kogunemisala, kus peale istutust
pakume ka suppi, teisele poole teed. Seetõttu oleks ohutuse tagamiseks
hea, kui õnnestuks ürituse toimumise ajaks antud teelõik sulgeda.

Parimate soovidega

Kaidi Jõesalu

Kliendikanalite spetsialist

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5304 3504

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Kaidi Jõesalu
Sent: Monday, May 19, 2025 12:01 PM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Keava-Hõreda kõrvalmaantee (20120) taotlus kiiruspiirangu
kehtestamiseks

Tere!

RMK kommunikatsiooniosakond taotleb luba kiirusepiirangu kehtestamiseks
Keava-Hõreda kõrvalmaantee (20120) kilomeetritel 2,2-2,6  23. mail
ajavahemikul 10.00-15.00 riigimetsa alal avalikkusele suunatud
metsaistutuspäeva toimumise tõttu.

Taotlus on lisatud manusena.

Parimate soovidega

Kaidi Jõesalu

Kliendikanalite spetsialist

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5304 3504

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>